exoweare1

Alla inlägg under augusti 2014

Av Byun Baekhyun - 6 augusti 2014 00:09


Då är det dags för veckans song of the week! 

Den här veckan är det Girl's Day - Darling 

 



Jag började verkligen gilla den låten när jag lyssnat på den några gånger


Exo We Are One! 



Av Byun Baekhyun - 5 augusti 2014 23:43


Hej! Jag presenterar nu Exo's officiella fan page sida: exo-l.smtown.com

Där kan man registrera sig och bli en del av Exo's officiella fans som nu har fått ett officiellt fan namn:

Exo-L   Som står för Exo-Love och som är emellan bokstäverna K och M (Exo-K, Exo-M).

Det nya mottot är: Exo-K + Exo-L + Exo-M = One

 

Om man registrerar sig kan man få massa Exo saker och om man registrerar sin e-postadress (vilket man måste om man vill kunna logga in) så kan man ladda ner appen på mobilen och får ett medlemskapskort. Exo kommer göra sepciella event bara för sina Exo-L's 

And tbh, vilket Exo fan vill inte kunna säga: Jag är med i Exo-L   

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En 13-årig svensk tjej som älskar k-pop till 110%! Bias grupp är EXO

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vem i Exo är din bias?❤
 Baekhyun
 Kai
 Sehun
 D.O
 Suho
 Chanyeol
 Kris
 Luhan
 Tao
 Xiumin
 Lay
 Chen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

♥ Gästbok ♥


Ovido - Quiz & Flashcards